Jeg brugte flere og flere timer dagligt på research. Igen og igen fulgte jeg links til youtube, blot for at få beskeden:

Denne video er fjernet, fordi den ikke overholdt regler for fællesskabet

Jeg fandt heldigvis en del af videoerne på alternative medier, som bitchute, brandnewtube, ugetube og rumble.
Efter at ha set dokumentation for, at google var ejet af samme store cooperationer, der ejede MSM, altså mainstream medier, fandt jeg frem til søgemaskinen duckduckgo.

Jeg fik læst Rockefeller dokumentet fra 2010 færdigt og kunne se en deprimerende fremtid, hvor grundlovsrettigheder var en by i Rusland. Hvor mennesker blev ydrestyret med hård hånd – og jeg bad til, at den dystopiske fremtid aldrig ville blive en realitet.
Det minder alt for meget om 1984! Jeg gøs og rystede mig.

Jeg havde skrevet “Event 201” på den stadig voksende liste over, hvad jeg skulle tjekke ud. Det var det Event, som jeg havde set klip fra i Plandemic. Altså det Event, der var sponsoreret af Gates og WEF blandt andet.
Event 201 website

Jeg fandt deres hjemmeside og kunne tydeligt se, at det Event tog udgangspunkt i, at pandemier ville være en del af fremtiden – hvis det altså stod til John Hopkins, WEF, Rockefeller Foundation og Gates Foundation, som stod bag Event’et. Og det var tydeligt at se, at de havde sat sig grundigt ind i mange detaljer, som for eksempel menneskers psyke. “Skabe et problem og komme med en løsning.” og ”Hvis folk er tilstrækkelig bange, vil de gøre som de får besked på” og så videre.

På den hjemmeside læste jeg under anbefalinger, at det var vigtigt at medierne fulgte regeringslinjen, at der ikke måtte spredes misinformation og at den slags skulle fjernes fra sociale medier.
Tja, “fakta-tjekkerne” er jo tydeligvis på arbejde på facebook. De har travlt med at stemple videoer og artikler som ”misinformation.”
Det var deprimerende læsning!

Jeg så en video med en gammel KGB spion, der hoppede af til USA i 70’erne. Han fortalte: ”Hvis du viser en løgn i fjernsynet hver dag i en måned og så kommer frem med sandheden, så vil ingen tro på sandheden.”
KGB defector Yuri Bezmenov’s warning to America

Jeg associerede til de sidste ord fra Mikki i Plandemic:

“When human societies loose their freedom, it’s not usually because tyrants have taken it away. It’s usually because poeple willingly surrender their freedom in exchange for protection against some external threat. That’s what I fear we are seeing now.”

Det er også, hvad jeg frygter, vi ser nu.

Jeg så en video med en læge, Carrie Madej. Hun talte om mRNA vacciner, som var undervejs, “messenger RNA.” Hun fortalte, at vores immunforsvar er således indrettet, at noget kunstigt vil blive afvist – og den der messenger RNA er kunstig.
MEN “de skøre videnskabsmænd i Pentagon” havde opfundet noget der hedder Hydrogel, og dette stof kunne kamouflere mRNA. Det virkede neutralt og når mRNA’en var ”pakket ind” i denne hydrogel, kunne det slippe igennem forsvaret og trænge ind i celler, ind i RNA og DNA og bære en besked, en kodning, en programmering, der så ville kunne omkode vores RNA og DNA.
Det er da helt vildt scary, tænkte jeg og så på videoens titel, Human 2.0.
Human 2.0 video

Hun fortalte endvidere, at de ved samme lejlighed ville sprøjte noget ind, der hedder Luciferace. Noget elektronik, en chipping. Jeg var ikke sikker på, at jeg forstod det korrekt, hvad hun sagde, så jeg fandt patentet. Og ganske rigtigt. Det var navngivet: CRYPTOCURRENCY SYSTEM USING BODY ACTIVITY DATA.
Jeg er ikke sikker på, at jeg fatter det her – men det skræmmer mig!


Hun viste tegning til dette patent, der viste menneske forbundet med mobilenhed, forbundet med sky, forbundet med satelitter/netværk.
Patentnummeret var 2020060606 – og Madej talte om at tallene 666 ifølge det Ny Testamente refererer til “The Number of the Beast” – og at det senere er blevet kendt som “Number of the Antichrist.”

Det orker jeg altså ikke at sætte mig ind i. Jeg gabte længe og kunstigt, mens jeg strakte mig – igen og igen – hvorpå gabene blev ægte og jeg mærkede min stress styrtdykke.
Der er godt nok mange opslag på Free Observer, der taler om Satanisme. Jeg håber sgu, at det er helt hen i vejret. Men patentet i sig selv er creepy nok – hvad enten nummeret så er symbol på noget nefarisk eller ej.

I anden video med Carrie Madej foreslog hun, at man tjekkede appen Sundhed på sin iPhone og jeg måtte desværre give hende ret i, at nogle af de ting, den app registrerede kun kunne registreres, hvis der var elektronik inde i ens krop.
Hun fortalte, at de kun kunne scanne én, hvis man holdt en meters afstand til andre.
Det er jo det, de træner folk til, tænkte jeg med en gysen. Først to meters afstand – og nu en meter.

Jeg mærkede, at jeg skulle ha en pause og gik ud og slog mit græs.

Midt i september, skrev jeg mit første opslag på Free Observer:

Da jeg ankom til Free Observer, var jeg lidt rystet over de mange postulater uden dokumentation, der kunne ses.
Samtidig var jeg jo landet netop her, fordi min mavefornemmelse sagde, at der er noget riv-rav-ruskende galt. Så kunne disse postulater være relevante konklusioner? Konklusioner på hvad?
Nu har jeg så brugt temmelig mange timer på at søge information. Som brikker i et puslespil … Men hvilket billede træder frem?

Læge Claus Hancke nævner, at der på medicinstudiet er 5 minutters undervisning i forebyggelse. Han oplyser, at D og C vitamin + Zink styrker immunforsvaret.

Dr Judy Mikovits fik fem års forbud mod at udtale sig for fem år siden. Nu træder hun frem og oplyser, at dr. Fauci har scoret patenter på vacciner. Han har udryddet Hydroxychloroquine, en medicin, som ellers var virkningsfuld mod virus. Og ikke bare i USA er denne medicin fjernet, men i det meste af verden.

Professor Dolores Cahill pointerer samme som Hancke og Mikovits, at D og C vitamin + Zink styrker immunforsvaret. Hun oplyser, at Covid19 er en underbetegnelse for én Corona – og at Corona har optrådt flere gange før. Den er blot som mæslinger: Man kan blive syg den tid det tager immunforsvaret at slå den ned. Der er ikke brug for en vaccine. Man bør faktisk undgå at få en vaccine, fordi (og dette taler Judy Mikovits også om) der er væv fra Corona-smittede dyr i vaccinen. Hvilket vil medføre, at når næste Corona kommer, vil en langt højere procentdel blive smittet – og vil blive mere alvorligt syge.
Dolores nægter at blive testet (fordi der bliver indsamlet DNA fra denne), nægter at bruge maske (af mange grunde) og fremhæver, at man kan nægte begge dele.
I Irland var ”Død af Covid” tallet knap 1700. Hun og flere andre krævede, at dødsårsag blev fastslået af retsmedicinere. Hvorved tallet kom ned på 0! – NUL!!!

Det er også, hvad Dr. Andrew Kaufmann på Trafalgar Square siger om vaccinen. Han tager den skridtet videre og taler om, at Gates vil ha vores DNA via testpinden og i sidste ende ha sprøjtet noget ind i os – en slags sporing-device.

M & B Gates Foundation afholdt et ”Event 201” i New York d 18. OKTOBER 2019. Et Event med fokus på hvordan man forholder sig ved pandemi.
Under ”Recommendations”, punkt 7, fremhæves, at FØR NÆSTE PANDEMI er det vigtigt at prioritere udvikling af metoder til bekæmpelse mis- og disinformation. Længere nede i det punkt står, at man bør forpligte sig til at sikre, at autoriteters meddelelser prioriteres og at falske meddelelser undertrykkes, herunder også ved brug af sociale medier.
Under samme punkt står, at sundhedsmyndigheder bør have tæt samarbejde med WHO.
WHO har kontraktligt forpligtet Danmark til at købe vaccinen af dem, hvis der er tale om Pandemi.
Sundhedsminister Magnus Heunicke var også i USA 18. oktober 2019. Han oplyser, at han havde et møde med Gates Foundation på den danske ambassade i Washington.

DR har fulgt regeringslinjen (som er i overensstemmelse med “anbefalingerne på Event 201), indtil journalist Kim Bildsøe Lassen i programmet Spørg Borgen 23. september gentagne gange slog fast, at dødstallet er på godt 700 – og at dette tal angav, hvor mange der er døde MED Corona, ikke AF.
Han kommenterede kritisk, at der ikke foretages obduktion?
Ministeren var tydeligvis ikke tilpas med det fokus – og forholdt sig ikke til det.

Jo mere information jeg søgte, jo mere suspekt blev det, at de store medier førte så ensidig information. Selvfølgelig har journalister fulgt nogle af de samme spor. Hvilket leder tanken hen på ytringsfriheden – hvor meget af den er gået fløjten?
For godt 1 år siden gennemførtes Påvirkningsloven.
For et halvt år siden gennemførtes en hastelov, Epidemiloven.
Begge disse nye love begrænser ytringsfrihed – og en hel del andre friheder.
Og disse tiltag er i overensstemmelse med anbefalinger fra Event 201.

Billedet er stadig ikke klart, der mangler nogle brikker. Og her er så en af de helt tydelige:
Mikki Willis, som interviewede Judy Mikovits, har inviteret David E Martin i studiet. Denne har fulgt papir- og pengespor. Spor der fører til Fauci, Gates og WHO – blandt andet.
Spor, der afslører, hvordan både google, wikipedia og de såkaldte fakta søgningsmedier er censurerende.
Mikki Willis fik udleveret al David E Martins dokumentation og kunne konstatere den var valid, før han interviewede
Det kunne se ud til, at disse magtfigurers agenda er:

• Etnisk udrensning (Melinda Gates siger sågar, at vaccinen skal gå først til de svageste, de sorte, indianerne!)
• Via testning at opsamle vores DNA
• Befolkningsreducering
• Væk med afrikanerne, så deres ressourcer kan udnyttes fuldt ud
• Vacciner indeholder dyrevæv, hvilket medfører, at næste bølge af Coronavirus (og de kommer hver 3.-4. år) vil kunne slå mange flere ihjel

Jeg ser stadig ikke det overordnede billede. For hvorfor siger Trump fra overfor WHO for eksempel?
Er det ”blot” et forsøg på at vinde valget, som David E Martin er inde på?

For et år siden så jeg nogle videoer med engelsk professor, Jason Stanley, der beskriver det grundlag der skal skabes, for at fascisme kan slå rod. En illusion om hvor godt alt var før, tegning af fjendebillede, ”Fake News” hæftet på de fakta, der modsiger narrativet – og alt dette giver en splittet befolkning. Som er det grundlag der skal til, for at fascisme kan slå rod.
Han eksemplificerer med USA. Men herhjemme har ”Fake News” begrebet også slået rod. Befolkninger er splittet i ”Sølvpapirshatte” og ”Lydige Får,” i ”Vågne” og ”Sovende.”

Og der ligger en stor bekymring for mig. For hvorfor lader vi os manipulere? splitte?
Der er trommet ”fare-på-færde” i månedsvis. Og reptilhjernen responderer med at pumpe stresshormon ud i kroppen. Stresshormon, som både svækker immunforsvaret og øger aggressivitet
Opdeling i ”Dem” og ”Os” florerer.
Men der er brug for ”VI,” der er brug for samhørighed, empati og fokus.
Menneskeheden har kæmpe opgaver i forhold til social ulighed, racisme, korruption, 5G, tilsidesættelse af Grundloven – for blot at nævne nogle få.
Der er brug for, at vi står sammen! Vi har ikke tid til al det kamp og konflikt indbyrdes.
Der er brug for at regulere stressniveauet.
Der er brug for at følge vore hjerter.
For jeg tror på, at vi alle i vore hjerter vil det samme. Være en sund flok.

Gad vide, hvordan det opslag bliver modtaget?